Post by juecabeartimarl on Feb 19, 2022 13:45:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ War Robots PvP Multiplayer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ War Robots PvP Multiplayer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code oneindige munten ▞▞▞
▞▞▞ War Robots PvP Multiplayer 2022 version ▞▞▞
Super tof spel
Ik heb het afgelopen jaar veel games gespeeld; maar er is er maar één waar ik al 3 jaar van geniet, Walking War Robot's.
Ik speel dit spel nu al een paar jaar en ik heb het zien veranderen van een erg vermakelijk spel, naar een spel dat zelfs als je meer dan $ 1000 in dit spel gooit zoals ik, je vrij vroeg vernietigd zult worden in de wedstrijd zodra de huidige meta is vervaagd. De wedstrijden zijn ingesteld om je het gevoel te geven dat "als ik wat meer geld in mijn build dump, ik misschien niet zo snel weggegooid word". Tenzij je bedrijfssponsoring hebt om dit spel te spelen, loop weg, het is het niet waard.
Matchmaking oneerlijk mijn team vernietigt zichzelf altijd in deathwatch en afk tijdens dominantie wedstrijden voel me gemanipuleerd Ik doe elke wedstrijd 2 miljoen schade terwijl mijn team 300-500k doet terwijl het vijandelijke team er moeiteloos doorheen loopt
🤩🤩😍😍👌👌
Ik heb gespeeld sinds voordat de rajin en fujin uitkwamen, dus ongeveer 5 jaar en er zijn enkele gebreken, maar het is een solide spel. Er zijn slechts 2 problemen en dat zou de matchmaking zijn, omdat het spelers met enorm verschillende machtsniveaus aantrekt. Ik zie zilveren spelers vermengd met diamant, of goud vermengd met kampioen. Het andere probleem is dat de hogere spelers vaardigheden hebben verbroken, zoals vliegen terwijl ze verhuld zijn, teleporteren of schildvernietiging. Het gaat nu om vaardigheden, niet om vaardigheden zoals voorheen.
Nou, het is interessant dat de graphics in orde zijn als mijn telefoon een goed genoeg signaal heeft, de game speelt goed, beetje prijzig, maar het is nog steeds een goede game in het algemeen. Ik ga het niet tegen de gouden winnaar zeggen, maar het is oké
Eerlijk gezegd geweldige game, maar ik denk dat jullie een functie moeten toevoegen aan de verkoop van robots en wapens waar je krijgt wat ze kosten. Ik kocht bijvoorbeeld ragatka en ik verkocht hem later. Ik wou dat ik de hoeveelheid goud terugkreeg waarvoor ik hem kocht, niet alleen alles wat verkocht voor zilver hetzelfde met titanen krijg je platina terug, het is moeilijk te krijgen! Ook vliegende robots zijn vervelend voor de spelers die ze niet hebben (inclusief ik) en ze hebben schilden of stealth-modus wanneer ze vliegen, ik word gedood voordat ze landen!
Ik zou deze game een 5 sterren geven, maar de manier waarop de ontwikkelaars zeggen dat ze het probleem met de dalende rangen gaan oplossen. Ze hebben het probleem nog steeds niet verholpen. Champion League-speler zakt naar Gold League of lager. Om gewoon een schop onder je kont te geven. En je verliest nog steeds. Het spel is leuk, grafisch goed, bewegingen geen probleem, maar het doelwit is waardeloos en de rangschikkingssystemen zijn waardeloos. Als het niveau van de hanger het probleem zou oplossen?
Speel geen vreselijk spel dat is 2 keer betalen en elke paar maanden duizenden dollars, tenzij je het leuk vindt om elke keer opnieuw en opnieuw te worden vernietigd door spelers te betalen, zelfs als je geld betaalt omdat de valuta niet hetzelfde is rond de wereld sommige mensen betalen veel meer dan anderen voor hetzelfde spel is niet in balans en is bij elke update verpest. Nogmaals NIET AANBEVOLEN VOOR IEDEREEN.
Saai
Ik speel het al een tijdje als f2p: - het is agressief spel om te winnen, zelfs als je advertenties voor toegevoegde waarde ziet is het niet genoeg - je kunt alleen zo ver komen als je dit speelt - doe geen moeite met advertenties, het is gewoon uiteindelijk niet de moeite waard - voor spelers die niet met echte vrienden spelen, werken clans en squadrons echt niet zo goed, te ingewikkeld om gewoon een spel op te zetten (idee: open een verzoek aan alle vrienden en de eersten die lid worden zijn in) - het is niet in balans, je krijgt geen vijanden op jouw niveau, dan is het gewoon niet leuk al met al ik hou van het basisspel, maar er is een balansprobleem waardoor het frustrerend is, een echt goed spel is leuk voor zowel f2p als betalende en het verschil zou alleen moeten zijn hoe snel ze vooruitgaan, zal het niet opnieuw spelen....
Een game die ik 5 jaar speel, maar nog steeds zooo goed, beste update ooit en leuke bots
Verhelp de vertraging
Een hele leuke game zeker eens spelen
Ik vond dit spel in het begin eenvoudig en leuk.Jullie zijn te veel op de zaken vooruitgelopen, ik ben weggegaan terwijl ik terugkwam op een niet-begrijpelijk spel met te veel ad-ons
Topspel. Speel het al jaren
Pixonic zijn de grootste dieven die er zijn!
War Robots PvP flerspiller Action jczh
Dit spel gaat alleen maar nog meer geld te verdienen. De regels worden veranderd om geld op te leveren. De lol gaat er daar mee voor mij wel een beetje af. Zo jammer. En ik speel het niet meer omdat de updates te veel ruimte in nemen
Ik speel dit spel sinds het voor het eerst uitkwam, het was een behoorlijk goed spel toen het uitkwam, maar nu is het gewoon veranderd in een spel om te winnen, het is onmogelijk om goed genoeg te worden tenzij je uren en uren hebt om dit spel te spelen
Deze spel is egt leuk maar een het is moeilijk om wapens te gebruiken
Hallo makers van dit spel, ik moest het spel spelen en er staat dat het moet worden gedownload, ik heb het gedownload en er staat Download mislukt. Als je me kunt helpen, help me dan snel.
Uniek in elk opzicht. De game heeft veel robots waarmee je online tegen andere mensen kunt vechten. Ik speel deze game sinds juni 2017. Ik vind alle updates leuk om te spelen.
Ik heb genoten van de eerste 10 wedstrijden omdat ze gelijkwaardig leken, maar nu ik net een beetje hoger ben, koppelt het spel me aan spelers die bijna 1 keer op me hebben geschoten. Tel dat op bij de lengte van sommige advertenties en je hebt tijd voor niets leuks.
KOEL
Nieuwe versie maar ik kan hem niet updaten.. spel verwijderd en opnieuw erop gezet maar werkt nog niet
Bedankt voor de nieuwe update kan het nu goed spelen, eindelijk. Dus hou van dit spel
War Robots PvP Multijogadores Ação wqgi
Super leuk om te doen en laten we ook merken met spellen
Gotcha Game - Ja, het is leuk om te spelen... in het begin. Maar de middelen komen zo langzaam binnen en er is zo veel om te upgraden dat het heel duidelijk is dat dit een Pay to Win-spel is. De Meta-builds zijn exponentieel krachtiger dan wat een gemiddelde persoon die kleine transacties doet, ooit kan bereiken. Het kost eigenlijk enkele honderden dollars om maximaal 1 meta-build-robot te maken.De kloof tussen de walvissen en de gemiddelde speler is dus enorm.
War Robots Multiplayer Battles Акционе ncw
Maak alsjeblieft goedkopere robots! De fujin is de duurste robot die je met zilver kunt kopen, maar het is een vlieg in vergelijking met hogere robots zoals de ares en Jaeger. Goud is moeilijk te verdienen en zilver is eigenlijk nutteloos omdat je er zwakke wapens en robots mee koopt. Maak niet alles koopbaar met componenten en echt geld!!! Er zijn ongeveer 4 zware wapens die je met zilver kunt kopen. MAAK je een grapje met me PIXONIC?
Yoo
Ik weet niet zeker of deze game echt "ONLINE" is. Iedereen heeft dezelfde gamertag en speelt als bots
Ik vind het spel erg leuk omdat ik geen plicht kan krijgen, en dit is zo, maar alleen enkele functies en ik denk dat ze eraan kunnen toevoegen, ik wil een vechtrobot in plaats van alleen wapens te gebruiken en voor mij is het zoiets als een stress-reliëfspel
Het spel is goed, maar het is te moeilijk om omhoog te gaan en er zijn 6 verschillende valuta's en beloningen en dit en dat om te proberen te verdienen om omhoog te gaan. Alle spelers die oneindig veel gezondheid of wapenkracht hebben, betaalden om de top te bereiken omdat ze minder games speelden dan ik lol
Gumslinger Akcija ofu
Hallo. Hebben jullie iets gebroken in het spel? Ik zat vanavond op twee servers en ze crashten allebei en de 2e keer dat het gebeurde, wilde ik zien wat er zou gebeuren als de tijd om was en er niets gebeurde. Ik vond dat een beetje raar
Was ooit een leuk spel, maar nu niet meer.Te veel nieuwe wapens die je moet kopen, alles waar je ooit voor spaarde in een klap waardeloos.
War Robots Multiplayer Battles Δράση nvb
oké
👍
Ik moet heel lang wachten om in een potje te gaan