Post by juecabeartimarl on Feb 19, 2022 13:45:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ War Robots PvP Multiplayer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ War Robots PvP Multiplayer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code oneindige munten ▞▞▞
▞▞▞ War Robots PvP Multiplayer 2022 version ▞▞▞
Super tof spel
Ik heb het afgelopen jaar veel games gespeeld; maar er is er maar één waar ik al 3 jaar van geniet, Walking War Robot's.
Ik speel dit spel nu al een paar jaar en ik heb het zien veranderen van een erg vermakelijk spel, naar een spel dat zelfs als je meer dan $ 1000 in dit spel gooit zoals ik, je vrij vroeg vernietigd zult worden in de wedstrijd zodra de huidige meta is vervaagd. De wedstrijden zijn ingesteld om je het gevoel te geven dat "als ik wat meer geld in mijn build dump, ik misschien niet zo snel weggegooid word". Tenzij je bedrijfssponsoring hebt om dit spel te spelen, loop weg, het is het niet waard.
Matchmaking oneerlijk mijn team vernietigt zichzelf altijd in deathwatch en afk tijdens dominantie wedstrijden voel me gemanipuleerd Ik doe elke wedstrijd 2 miljoen schade terwijl mijn team 300-500k doet terwijl het vijandelijke team er moeiteloos doorheen loopt
🤩🤩😍😍👌👌
Ik heb gespeeld sinds voordat de rajin en fujin uitkwamen, dus ongeveer 5 jaar en er zijn enkele gebreken, maar het is een solide spel. Er zijn slechts 2 problemen en dat zou de matchmaking zijn, omdat het spelers met enorm verschillende machtsniveaus aantrekt. Ik zie zilveren spelers vermengd met diamant, of goud vermengd met kampioen. Het andere probleem is dat de hogere spelers vaardigheden hebben verbroken, zoals vliegen terwijl ze verhuld zijn, teleporteren of schildvernietiging. Het gaat nu om vaardigheden, niet om vaardigheden zoals voorheen.
Nou, het is interessant dat de graphics in orde zijn als mijn telefoon een goed genoeg signaal heeft, de game speelt goed, beetje prijzig, maar het is nog steeds een goede game in het algemeen. Ik ga het niet tegen de gouden winnaar zeggen, maar het is oké